7 noiembrie 2011

Cuvinte...

Sincer am rămas uimit să mă văd pomenit în acelaşi context alături de Eminescu şi Bacovia, departe de mine o aşa cinste şi onoare de a fi comparat cu aceşti doi mari oameni ai literaturii române.

Eu totuşi vă mulţumesc frumos tuturor pentru frumoasele cuvinte spuse la adresa mea şi pentru aprecierea versurilor, ... mai ales venind din partea voastră (spun asta pentru că simt că este o părere spusă cu sufletul şi nu una spusă cu anumite intenţii) să ştiţi că înseammnă mult pentru mine, cu toate că acolo am scris doar cuvinte, dar uneori, este de ajuns un singur cuvânt care agaţă în împletitura sa de litere o întreagă poveste. O poveste ce-a
fost şi nu încetează a mai fi pentru un suflet în care s-au sedimentat mult prea multe dureroase tăceri. Iar toate cuvintele mele şi în general toate cuvintele lumii nu fac altceva decât să descrie stângaci
perfecţiunea asurzitoare a tăcerii.

Despre mine ce aş putea să vă spun, mai nimic... scriu, ... iar în fiecare literă îngrop câte un cuvânt ce nu am avut inspiraţia să-l inventez. Scriu cuvinte pe care le-am simţit mereu în mine pulsând cu literele lor de lumină şi trăiesc într-o lume în care litere sunt suspinele unui univers ce vrea a glăsui, cuvintele sunt împletiri de litere ce dansează pe buze ofilite de şoapte, iar frazele sunt alai de cuvinte ce s-au îndrăgostit într-un dans al ideilor. Poveştile sunt imperii de fraze în care iubirea, suferinţa, viaţa stau spânzurate.
Cărţile sunt cimitire de poveşti ce aşteaptă praful timpului să le
îngroape atunci când sufletul a ales să citească tăcerea.
... iar tăcerea este plânsul lui Dumnezeu.
Ştiţi ...? Partea proastă e că niciun om nu poate percepe strigătul disperat al sufletului tău. Partea bună este că acest strigăt este auzit de Dumnezeu... însă partea şi mai proastă este că Dumnezeu nu poate să vorbească ca un om şi să-i aline în cuvinte strigătul disperat.

De aceea pe lângă faptul că scriu, mă rog la Dumnezeu, Dumnezeu care este păstrătorul sufletelor celor dragi şi plecaţi dintre noi, iar dacă prin site-ul meu, cel cu versuri pe care poate îl ştiţi deja am mai creat un site pentru suflet, o oază, in acest imens spaţiu al internetului, un loc în care poate reuşesc să întind o ultimă mână de speranţă altor suflete... dacă timpul vă permite şi inima o simte puteţi vizita site+ul pe adresa: www.rugaciuni.tk

(Vă rog a nu considera acest lucru o reclamă, nu urmaresc şi nu doresc nici un căştig din acest site, iar pe el nu promovez nimic şi nu afişez nici o reclamă.
Încă o dată vă mulţumesc pentru frumoasele cuvinte !

Mirel Serban

2 comentarii:

mariperijoc spunea...

Ma pregateam sa postez o poezie trimisa de Mirel si am gasit aceste frumoase cuvinte ...Asa cum v-am obisnuit le postez pentru ca voi sa le puteti vedea...

Iar tie Mirel nu pot sa iti spun decat ca noi cei de aici vorbim cu sufletul,ascultam,intelegem si mai ales nu judecam...Aici ne simtim ca intr-o familie si incercam sa ne sustinem reciproc...Toti avem momentele noastre cand "ne impiedicam",cand suntem puternici...
"Dumnezeu nu poate să vorbească ca un om şi să-i aline în cuvinte strigătul disperat."
Eu cred ca Dumnezeu tocmai pentru ca te aude te-a ghidat catre noi...mie imi place sa cred ca aici poposesc oamenii trimisi de Dumnezeu catre acest blog...vom fi aici pentru a iti raspunde simplu,stangaci...in cuvinte putine ,dar categoric din suflet si mereu alaturi de tine...pentru ca experimentam durerea,indiferent de forma ei...
Dumnezeu ti-a dat un dar ...darul cuvintelor...sa nu il lasi niciodata a se irosi...

Mirel Serban spunea...

Din nou mulţumesc frumos ! Mulţumesc pentru frumoasele cuvinte spuse la adresa mea, sincer ... nici eu nu ştiu ce să vă mai spun, de obicei ce aud de la oameni la adresa mea, ..cum să vă spun.. sunt lucruri total diferite, şi asta venind chiar de la "familia" care încă mi-a rămas. În general oameni sunt total diferiţi de voi cei de aici .. de pe acest blog, ... foarte rar mi-a fost dat să am parte de atât de multe lucruri frumoase spuse la adresa mea... şi mai ales într-un timp aşa de scurt.
Oameni, în general marea lor majoritate nu pot fi asemeni unei flori care nu te va iubii mai puţin
dacă atingi altă floare, asemeni uni fluture care nu va ţipa niciodată la tine, asemeni uni pescăruş care nu îţi va reproşa niciodată nimic sau asemeni unui câine care te va minţi niciodată...
De regulă oamenii, te poate urî şi judeca pentru ceea ce nu ai făcut,
şi sunt în stare să te facă să plăteşti chiar şi pentru visele tale...
Şi culmea, omul râde, se îneacă în
propria iluzie, schimbă măştile
de parcă această mascaradă ar continua şi după pieirea lui.... îşi înalţă morminte de aur, se criogenează de parcă viaţa îi este datoare...
În schimb, animalul nu râde... el simte gravitatea vieţii dar în sinea lui totuşi râde de om că trăieşte la periferia existenţei
si crede că filosofia, ştiinţa, religia îl pot salva din capcana timpului, a morţii şi a neputinţei...
Dar ce păcat... pentru că foarte putini au evadat din eul fals,
arzând măştile şi iluziiile,
ajungând în centrul existenţei
unde nu există întrebare şi răspuns, unde nu există bine şi rău, unde nu există rai sau iad,
unde nu există timp sau spaţiu,
unde există doar ... Dumnezeu.